Totaal Impressies

Facebook-platforms (inclusief Instagram)

Minimum

De Facebook-advertentiebibliotheek biedt alleen zeer brede “onder” en “bovengrenzen” van vertoningen. Om deze statistiek per adverteerder te berekenen, gebruiken we de mediaan van de onder- en bovengrens van vertoningen voor elke unieke advertentie (d.w.z. elke advertentie met unieke tekst en link) en de som van de onder- en bovengrens voor elke adverteerder.

Maximum

De Facebook-advertentiebibliotheek biedt alleen zeer brede “onder” en “bovengrenzen” van vertoningen. Om deze statistiek per adverteerder te berekenen, gebruiken we de mediaan van de onder- en bovengrens van vertoningen voor elke unieke advertentie (d.w.z. elke advertentie met unieke tekst en link) en de som van de onder- en bovengrens voor elke adverteerder.

Google-platforms (inclusief YouTube)

Minimum

De “onder” en “bovengrenzen” van vertoningen die door het Google Transparantierapport voor Google-platforms worden geleverd, zijn zelfs breder dan die voor Facebook. Ze zijn er slechts in 5 categorieën:

  • minder dan 10.000 impressies
  • 10k - 100k
  • 100k - 1m
  • 1m - 10m +> = 10m

Deze zeer brede reeksen leiden tot enkele ernstige moeilijkheden als men indrukstatistieken per partij wil geven. En naarmate het aantal advertenties in de loop van de tijd toeneemt, neemt het probleem van deze grote grenzen alleen maar toe.

Maximum

De “onder” en “bovengrenzen” van vertoningen die door het Google Transparantierapport voor Google-platforms worden geleverd, zijn zelfs breder dan die voor Facebook. Ze zijn er slechts in 5 categorieën:

  • minder dan 10.000 impressies
  • 10k - 100k
  • 100k - 1m
  • 1m - 10m +> = 10m

Deze zeer brede reeksen leiden tot enkele ernstige moeilijkheden als men indrukstatistieken per partij wil geven. En naarmate het aantal advertenties in de loop van de tijd toeneemt, neemt het probleem van deze grote grenzen alleen maar toe.

Impressies over tijd

Facebook-platforms (inclusief Instagram)

Minimum